äventyr?

Idag fick jag backa ner för backen här hemma
mötte skolbussen halvvägs upp
panikskrattade lite för mig själv
och påbörjade backningen neråt
Killarna sjöng i baksätet
"backa backa bilen"
jag såg ingen väg bara vitt
 
men jag klarade det
(tjohoo jag är bäst?!! ;))
 
Annars är det snart lucia
vi tränar lucia sånger hela kvällarna här hemma
jag och grabbarna
mycket vackert låter det
 
sant
 
nu ska jag vara tant och gå och lägga mig
 
 
eller ja snart, ska bara sitta här framför brasan en liiiten stund till.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är gullig du! Åh vad jag vill höra er sjunga luciasånger och åh vad jag hade velat höra grabbarna sjunga "backa backa bilen". Puss och kram!

2012-12-12 @ 08:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0