läskigt idag

sitter och småhatar för mig själv..
ska behöva köra bil imorgon också...
hatar inte att köra till jobb för att det är jobb
utan för att det är totalt idiotiskt att bege sig ut och köra..
körde hemifrån halv 7 imorse, vart framme på jobb halv 8
satt på helspänn hel vägen och höll andan i varje driva
gasade och försökte hålla bilen på rätt köl.
Hela dan tänkte jag bara på att jag skulle hem också.
Hoppades på att vägarna skulle vara bättre..
men icke,
Tyckte det vart mycket värre hem.
Fastnade nästan på vägen är hemma
och krockade nästan på väg från jobb till dagis.
Kanske dax att skaffa pansarvagn.
Bilen är i vart fall packad med skidbyxor och vinterstövlar
xtra tjocktröja och vantar till mig och killarna.
jippie jag älskar vinter
ja det gör jag
men inte drivbildning och vandrande snö.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så är det när man bor på landet, tur att man är förnuftig att klär sig bra iaf :). Man måste tänka så här "jag kommer fram när jag kommer" att man inte är i tid spelar ingen roll. Kör försiktigt!

Svar: Men hej! hoppas allt är bra med dig!!
Sanna

2012-12-11 @ 12:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0