Detta fält måste fyllas i

Idag fick vi en ny ugn på jobb!!
kul att jag kunde mer än han som skulle visa oss hur den fungerade :)

Riktigt skönt att det är fredag, är totalt slut (precis som alltid)
jag och K skulle titta på film igår, jag somna efter 10min.... ;)

Fått en hel länga träd av grannen, vi måste dock såga ner och sånt själv, så om nån känner sig manad
att giva en hjälpande hand så varsego!!

Min telefon är pajj
det hörs inget alls när jag svarar
, varken för mig eller den som ringer mig, vill ni mig något får ni helt enkelt skicka ett sms eller två!
eller ringa K om ni har hans nummer :)
Jag kan inte heller ringa från den för samma sak då.

det är nog inte meningen att jag ska ha mobiltelefon för jag har sån farbannad otur med dom.


wellwell trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0