mama do the hump

som alltid är det allt för långtid mellan uppdateringarna här
och jag skulle vilja säga att jaghar en massa annat och göra,
så ja jag säger väll det :)
 
Att få killarna blöjfria går långsamt fram
de har iallafall kommit på att om man går och lägger sig utan blöja
får man gå upp ur sängen igen för att gå på toaletten....
 
så när båda hade varit varsin gång och kissat
och varsin gång och fejk kissat
och ville kissa ännu en gång
sa jag nej ;)
 
Men killarna är inte dumma
då kom de på att det var ju ett ypperligt tillfälle
att gå på toaletten och bajsa
men jag som är väl intränad mamma vid det här laget
gick inte på den lätta inte ;)
 
Svarade lugnt och saklgt
- Vila först, Bajsa sen
 
Det gck de givetvis genast med på .......
ehh....
:S
 
 
Sen somnade jag sittandes mellan deras sängar
och vaknade senare med ont i hela kroppn syndromet
 
Nu ska jag sova igen och förhoppningvis vakna pigg och utvilad
och fri från diverse smärtor som sittsovandet (vilket jag inte rekomenderar)
för att morgon stressa iväg till dagis och jobb!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0