ojdå rubriken glömde jag visst...

som vanligt är det allt förlänge sedan jag skrev något här..
och vem ska jag skylla det på?
förmodligen mig själv men hur kul är det?
 
grabbarna bus har varit sjuka heeeela veckan
= jobbat mindre
ja eller jobbat mindre på jobb och istället jobbat mer hemma.
 
Det pratas massvis här hemma nu!
Häftigt är det med alla ord och meningar som bara kommer
alla ord de helt plötsligt bara kan
och alla nya sätt de kan utrycka sig på!
 
Hur de diskuterar med varandra och vi runt om fakiskt hänger med i vad de pratar om!
 
Idag skulle jag hämta in ved
för som vanligt är det kallt
vintern tar aldrig slut
och det bara snöar hela tiden
 
det resulterade i ett hejdundrandes ont i ryggen
ja eller ryggskott
 
nä hejdå :)
 
 

Kommentarer
Postat av: linn

WIHOOOOO!!!! You are back!! :-)

2013-03-23 @ 12:52:52
URL: http://www.magdalenadeziree.blogg.se
Postat av: Satu//Me and My 5 Baby Dolls

Vilken häftig bild! =)
'Tack för att du kikar in hos mig:)Hur mår ni idag?
Tack för den fina kommentaren, det värmde! <3

2013-03-24 @ 11:26:39
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0